Jung Yong Hwa - Star, You

14 Mart 2015 Cumartesi

Üç Kez Seni Seviyorum Diye Uyandım.



Üç kez seni seviyorum diye uyandım
Tuttum sonra çiçeklerin suyunu değiştirdim
Bir bulut başını almış gidiyordu görüyordum.

Sabahın bir yerinden düşmüş gibiydi yüzün.

Sokağı balkonları yarım kalmış bir şiiri teptim
Sıkıldım yemekler yaptım kendime otlar kuruttum
-Taflanım! diyordu bir ses duyuyordum.

Cumhuriyetin ilk günleri gibiydi yüzün.

Kalktım sonra bir aşağı bir yukarı dolaştım
Şiirler okudum şiirlerdeki yaşa geldim
Karanfil sakız kokan soluğunu üstümde duydum.

Eskitiyorum eskitiyorum kalıyor ne kadar güzel olduğun.
-İlhan Berk-



Seni neden sevdiğimi biliyorum artık. 6 yıl boyunca sordum kendime. Arada bir yalnızlığa adını dilime pelesenk ederdim. "Of" demek yerine...

Hatırlamamak daha iyi sanırım.

6 Yıl dediysem şimdiki durum hakkında fikir yürütemezsin. Hala kalkanlarım var benim.Çocukkende böyleydim.

O kadar kızdım ki, özgüvenimi benden alan deve boylu kadına... Bugün bile başka etkileri var üstümde. Benim kalkanlarım sana değildi. Elbette başka meseleler vardı. Benim kalkanlarım 10-11 yaşımdayken, deve boylu kadınaydı.. Benim kalbimi yere atıp topuğu ile parçalamıştı. Çürük bir koku yayıldı sonra, alayınızdan nefret ettim. O gün yüzümün rengi ayakkabısına bulaşan kalbimin rengiydi. Bakmayın öyle deve boylu dediğime, yıllar sonra karşıma çıktığında o kadar uzun boyluda değilmiş...

Ben seni neden sevdiğimi biliyorum artık. Hepsini açıklamam. O kadın olmasaydı senden duyduğum tek şey parmaklarından çıkan ses olurdu... Ve ben seni tanımazdım. Bu kadar yorgunluk acı değil mi?... Bu bir itiraf değil. Okumanı isteseydim sana söylerdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder